• 0917560372
  • Pri objednávke v hodnote nad 67 € Vám doručíme tovar ZDARMA

Nohavičky Playtex Secret Comfort Maxi

15,90 €
Nohavičky Playtex Secret Comfort Maxi so sťahujúcim efektom. S vyšším pásom a širokým bočným strihom pre pohodlný a komfortný pocit, jemne tvarujú oblasť bruška a bokov. Z pevného a hodvábneho mikrovlákna. Neviditeľné pod oblečením.
  • Výrobca: Playtex
  • Kód: Playtex 09AY
  • Dostupnosť: Skladom
  • Zloženie: micromateriál
  • Špeciálnosť: zvýšený pás
  • Farba: čierna
  • Veľkosť: 38
Popis

Nohavičky Playtex Secret Comfort Maxi so sťahujúcim efektom. Objavte Playtex inováciu roka ♥ Nová Secret Comfort kolekcia od Playtex ponúka komfortnú bielizeň a ženský vzhľad. Nohavičky maxi strihu s vyšším pásom a širokým bočným strihom pre pohodlný a komfortný pocit jemne tvarujú oblasť bruška a bokov. Z pevného a hodvábneho mikrovlákna, v bočnej časti doplnené materiálom z mäkkej elastickej čipky, ktorá je extra plochá aby zabezpečila neviditeľnosť pod oblečením. Rovnako elastické lemovanie v zadnej časti zabezpečuje neviditeľnosť pod oblečením. Klin s bavlnenou podšívkou. 

Veľkosť: 38, 40, 42, 44, 46

Farby: porcelánová/ivoire, čierna

Zloženie: 90% poliamid, 10% elastan

Pre perfektný vzhľad skombinujte s podprsenkou z tejto kolekcie (kód produktu Playtex 09AW) Vďaka dokonalému strihu sa podprsenka prispôsobí vášmu telu, a poskytne vynikajúcu podporu. Tepelne lisované košíčky s kosticou bez vypchávok, ktoré sa skladajú z trojrozmernej mäkkej 3D peny, na dotyk pružnej a elastickej. Košíčky vyrobené modernou technológiou sú priedušné, a umožňujú pokožke dýchať.

Značka Playtex bola založená v roku 1932 v USA ako spoločnosť Latex Corporation, kedy uviedla na trh nový produkt - latex. Tento materiál bol použitý na výrobu elastických a veľmi odolných výrobkov. Čoskoro bol tento materiál zavedený vo svete spodnej bielizne. Možnosť produkcie elastických materiálov spôsobila revolúciu v dizajnoch a modeloch určených pre ženy. Odvtedy neprestala inovovať a vytvárať nové technológie s cieľom podporovať a zlepšovať životy žien. V roku 1955 sa stala prvou značkou, ktorá sa odvážila spomenúť spodnú bielizeň v televíznej reklamnej kampani.

Click here to revoke the Cookie consent BACK TO TOP