• 0917560372
  • Pri objednávke v hodnote nad 70 EUR Vám doručíme tovar ZDARMA. Tovar odosielame aj medzi sviatkami.

Podprsenka Playtex Secret Comfort

34,90 €
Odporúčaná cena: 40,99 €
Objavte Playtex inováciu roka! Vďaka dokonalému strihu sa podprsenka prispôsobí vášmu telu, a poskytne vynikajúcu podporu. Tepelne lisované košíčky s kosticou bez vypchávok, ktoré sa skladajú z pevného košíčka a elegantnej, jemnej čipky, na dotyk pružnej a elastickej.
  • Výrobca: Playtex
  • Kód: Playtex 09AW
  • Dostupnosť: Skladom
  • Ramienka: široké
  • Zloženie: micromateriál
  • Špeciálnosť: neviditeľné
  • Farba: porcelánová
  • Veľkosť podprsenky s košíčkami: 90C
Popis

Podprsenka značky Playtex Secret Comfort. Objavte Playtex inováciu roka ♥: podprsenka vám ponúkne očakávaný komfort, neviditeľnosť a jemnosť. Vďaka dokonalému strihu sa podprsenka prispôsobí vášmu telu, a poskytne vynikajúcu podporu. Vystužené košíčky s kosticou bez vypchávok, ktoré sa skladajú z pevného košíčka a elegantnej, jemnej čipky, na dotyk pružnej a elastickej. Košíčky vyrobené modernou technológiou sú priedušné, a umožňujú pokožke dýchať. Vďaka hladkému materiálu a extra plochej čipke je pod oblečením neviditeľná, a vy sa v nej budete cítiť ako vo svojej druhej koži. Zapínanie až na 4 polohy v dĺžke.

 

Veľkosť: 75B/C/D, 80B/C/D/E, 85B/C/D/E, 90B/C/D/E, 95B/C/D/E, 100B/C/D/E

Farby: porcelánová/ivoire

Zloženie: 43% poliamid, 47% polyester, 10% elastan

Pre perfektný vzhľad skombinujte k podprsenke nohavičky z tejto kolekcie klasického (kód produktu Playtex 09AX), alebo boxerkového strihu s vyšším pásom (kód produktu Playtex 09AY).

Značka Playtex bola založená v roku 1932 v USA ako spoločnosť Latex Corporation, kedy uviedla na trh nový produkt - latex. Tento materiál bol použitý na výrobu elastických a veľmi odolných výrobkov. Čoskoro bol tento materiál zavedený vo svete spodnej bielizne. Možnosť produkcie elastických materiálov spôsobila revolúciu v dizajnoch a modeloch určených pre ženy. Odvtedy neprestala inovovať a vytvárať nové technológie s cieľom podporovať a zlepšovať životy žien. V roku 1955 sa stala prvou značkou, ktorá sa odvážila spomenúť spodnú bielizeň v televíznej reklamnej kampani.

BACK TO TOP