• 0917560372
  • Pri objednávke v hodnote nad 70 EUR Vám doručíme tovar ZDARMA. Tovar odosielame aj medzi sviatkami.

Podprsenka Playtex Expert in Silhouette

27,90 €
Odporúčaná cena: 40,99 €
Podprsenka Playtex z kolekcie Expert in Silhouette s kosticami, nevystužená, s podšitím. Ako by ste chceli viditeľne zmenšiť veľkosť košíčkov bez toho, aby ste neprišli o komfort a pohodlie? Teraz môžete s novou podprsenkou Playtex Expert in Silhouette.
  • Výrobca: Playtex
  • Kód: Playtex 04MU
  • Dostupnosť: Skladom
  • Ramienka: široké
  • Zloženie: micromateriál
  • Špeciálnosť: zmenšujúce
  • Farba: porcelánová
  • Veľkosť podprsenky s košíčkami: 85D
Popis

Podprsenka značky Playtex Elegance - Expert in Silhouette. Playtex vám ponúka formovanie a podporu s touto podprsenkou z kolekcie Expert in Silhouette. S kosticami, nevystužená, s podšitím. Ako by ste chceli viditeľne zmenšiť veľkosť košíčkov bez toho, aby ste neprišli o komfort a pohodlie? Teraz môžete! s podprsenkou Playtex Expert in Silhouette. Tento model s plným krytím a obopínamím hrudníka ponúka integrovanú podporu, ktorá viditeľne zmenšuje veľkosť košíčkov. Vďaka transparentnému vrchnému materiálu z tylu, doplnenému elastickou čipkou, vytvára ženský a elegantný vzhľad. Vnútorný materiál z mäkučkého mikrovlákna. Vysoká elasticita a odolnosť materiálu. Veľmi kvalitné jemné mikrovlákno ktoré zaručuje pohodlie a priedušnosť. Ramienka sú mierne rozšírené a podšité, aby sa nezarezávali. Vďaka kvalite a jemnosti materiálu túto podprsenku skutočne odporúčame!

Farby: čierna, porcelánová

Veľkosti: 80C/D/E/F, 85C/D/E/F, 90C/D/E/F, 95C/D/E/F

Zloženie: 67%polyamid, 17%elastan, 15% polyester, 1% bavlna

Značka Playtex bola založená v roku 1932 v USA ako spoločnosť Latex Corporation, kedy uviedla na trh nový produkt - latex. Tento materiál bol použitý na výrobu elastických a veľmi odolných výrobkov. Čoskoro bol tento materiál zavedený vo svete spodnej bielizne. Možnosť produkcie elastických materiálov spôsobila revolúciu v dizajnoch a modeloch určených pre ženy. Odvtedy neprestala inovovať a vytvárať nové technológie s cieľom podporovať a zlepšovať životy žien. V roku 1955 sa stala prvou značkou, ktorá sa odvážila spomenúť spodnú bielizeň v televíznej reklamnej kampani.

 

 

BACK TO TOP