• 0917560372
  • Pri objednávke v hodnote nad 70 EUR Vám doručíme tovar ZDARMA. Tovar odosielame aj medzi sviatkami.

Podprsenka Playtex Flower Elegance Soft bez kostice

33,90 €
Bežná cena: 39,90 €  -15,04%
Cena 30 dní pred zľavou: 33,90 €
Podprsenka značky Playtex Flower Elegance. Playtex vám ponúka maximálnu podporu s touto podprsenkou z kolekcie Elegance. Táto inovatívna podprsenka má tepelne lisované košíčky bez kostice a bez vypchávok, ktoré sa skladajú z trojrozmernej mäkkej 3D peny.
  • Výrobca: Playtex
  • Kód: Playtex 04MW
  • Dostupnosť: Skladom
  • Ramienka: široké
  • Zloženie: micromateriál
  • Špeciálnosť: priedušná
  • Farba: čierna
  • Veľkosť podprsenky s košíčkami: 75D
Popis

Podprsenka značky Playtex Flower Elegance bez kostice. Playtex vám ponúka maximálnu podporu s touto podprsenkou z kolekcie Elegance. Táto inovatívna podprsenka má tepelne lisované košíčky bez kostice a bez vypchávok, ktoré sa skladajú z trojrozmernej mäkkej 3D peny /materiál sa skladá z troch vrstiev a medzi vrstvami tkaniny je trojrozmerná mäkká pena, ktorá je na dotyk pružná a elastická./ Košíčky vyrobené modernou technológiou sú priedušné, umožňujú koži dýchať. Ultra ľahká podprsenka sa dokonale prispôsobí vášmu telu, poskytuje vynikajúcu podporu. Vďaka tomuto špeciálnemu materiálu a strihu odľahčuje hrudník a dokonale sa kopíruje vaše krivky. Vďaka hladkému materiálu a extra plochej čipke je pod oblečením neviditeľná a vy sa v nej budete cítiť ako vo svojej druhej koži. 

 

Veľkosť: 75B/C/D, 80B/C/D, 85B/C/D, 90B/C/D, 95B/C

Farby: biela, čierna

Zloženie: 35% poliamid, 53% polyester, 12% Spandex /elastan/

 

Značka Playtex bola založená v roku 1932 v USA ako spoločnosť Latex Corporation, kedy uviedla na trh nový produkt - latex. Tento materiál bol použitý na výrobu elastických a veľmi odolných výrobkov. Čoskoro bol tento materiál zavedený vo svete spodnej bielizne. Možnosť produkcie elastických materiálov spôsobila revolúciu v dizajnoch a modeloch určených pre ženy. Odvtedy neprestala inovovať a vytvárať nové technológie s cieľom podporovať a zlepšovať životy žien. V roku 1955 sa stala prvou značkou, ktorá sa odvážila spomenúť spodnú bielizeň v televíznej reklamnej kampani.

 

 

 

BACK TO TOP