• 0917560372
  • Objednávky prijaté do 19.12.2024 budú doručené do Vianoc. Objednávky expedujeme aj medzi sviatkami. Pri objednávke v hodnote nad 70 EUR Vám doručíme tovar ZDARMA.

Podprsenka Playtex 24H Soft Absolute

35,90 €
Bežná cena: 43,90 €  -18,22%
Cena 30 dní pred zľavou: 35,90 €
Podprsenka značky Playtex 24H Soft Absolute. Táto podprsenka je tak pohodlná, že si ju nebudete chcieť zobliecť! Podprsenka má odnímateľné kostice, ktoré jednoducho vytiahnete cez otvor na košíčku z vnútornej strany.
  • Výrobca: Playtex
  • Kód: Playtex 4183
  • Dostupnosť: Skladom
  • Ramienka: úzke
  • Zloženie: micromateriál
  • Špeciálnosť: vyberateľné kostice
  • Farba: telová
  • Veľkosť podprsenky s košíčkami: 75C
Popis

Podprsenka značky Playtex 24H Soft Absolute. Táto podprsenka je tak pohodlná, že si ju nebudete chcieť zobliecť! Podprsenka má odnímateľné kostice, ktoré jednoducho vytiahnete cez otvor na košíčku z vnútornej strany. Otvor je zabezpečený proti nežiadúcemu vyťahovaniu kostice. Táto inovatívna podprsenka má tepelne lisované košíčky z mäkkého vystuženého materiálu, bez vypchávok, s odnímateľnou kosticou. Košíčky vyrobené modernou technológiou sú priedušné, umožňujú koži dýchať. Vrchný materiál na košíčkoch je z mäkučkého veľmi kvalitného saténového mikrovlákna, ktoré zaručuje pohodlie a ženský vzhľad. Ultra ľahká podprsenka sa dokonale prispôsobí vášmu telu, poskytuje vynikajúcu podporu. Vysoká elasticita a odolnosť materiálu.  

Veľkosti: 75C/D, 80C/D, 85C/D, 90B/C/D, 95B/C/D

Farby: čierna, telová

Zloženie: 63% polyamid, 12% elastan, 25% polyester

K podprsenke môžete kombinovať ľubovolné nohavičky z kolekcie Playtex 

Značka Playtex bola založená v roku 1932 v USA ako spoločnosť Latex Corporation, kedy uviedla na trh nový produkt - latex. Tento materiál bol použitý na výrobu elastických a veľmi odolných výrobkov. Čoskoro bol tento materiál zavedený vo svete spodnej bielizne. Možnosť produkcie elastických materiálov spôsobila revolúciu v dizajnoch a modeloch určených pre ženy. Odvtedy neprestala inovovať a vytvárať nové technológie s cieľom podporovať a zlepšovať životy žien. V roku 1955 sa stala prvou značkou, ktorá sa odvážila spomenúť spodnú bielizeň v televíznej reklamnej kampani.

 

 

 

BACK TO TOP