• 0917560372
  • Pri objednávke v hodnote nad 70 EUR Vám doručíme tovar ZDARMA. Tovar odosielame aj medzi sviatkami.

VÝPREDAJ!!! Podprsenka Playtex Flower Elegance nevystužená

21,90 €
Ultra ženská podprsenka Playtex Flower Elegance z kolekcie Invisible Elegance. Nevystužená podprsenka s kosticou s podšitým košíčkom z 3/4 jemný tylom. Košíčky dokonale obopínajú dekolt a dodávajú mu perfektný tvar, je tak vhodný aj pre väčšie veľkosti.
  • Výrobca: Playtex
  • Kód: Playtex 03ZN
  • Dostupnosť: Skladom
  • Ramienka: úzke
  • Zloženie: čipka
  • Špeciálnosť: tvarujúce
  • Farba: biela
  • Veľkosť podprsenky s košíčkami: 85D
Popis

Ultra ženská podprsenka Playtex Flower Elegance z kolekcie Invisible Elegance. Nevystužená podprsenka s kosticou s podšitým košíčkom z 3/4 jemný tylom. Košíčky dokonale obopínajú dekolt a dodávajú mu perfektný tvar, je tak vhodný aj pre väčšie veľkosti. Vrchný materiál z multi-elastickej a hladkej čipky. Švy a čipka je teda extra plochá, aby zabezpečila, že táto podprsenka vyzerá neviditeľná pod vaším oblečením. Podpora v zadnej časti je zaručená širokým zadným dielom, pomocou U strihu pre dokonalú podporu. Dvojité háčikové zapínanie so 4 nastaveniami. Kolekciou Invisible Elegance prináša spoločnosť Playtex novú škálu vyrobenú z ultra plochých čipiek, ktorá je diskrétne neviditeľná pod oblečením a sľubuje úplne pohodlie. Vychutnajte si rafinovanú, jemnú krásu tejto kolekcie, ktorá využíva mikrovlákno a multi-elastické čipky na vytvorenie kúskov, v ktorých sa budete cítiť ako v druhej koži.

Teraz vo vynikajúcej výpredajovej cene!!!

Veľkosti: 85D/E, 90D/E

Farby: biela

Zloženie: 77% polyamid, 13% bavlna, 10% elastan

K podprsenke ponúkame nohavičky z rovnakej kolekcie klasického alebo boxerkového strihu, zdobené rovnakou čipkou. Biela alebo modrá vo veľkostiach 38, 40, 42, 44.

 

Značka Playtex bola založená v roku 1932 v USA ako spoločnosť Latex Corporation, kedy uviedla na trh nový produkt - latex. Tento materiál bol použitý na výrobu elastických a veľmi odolných výrobkov. Čoskoro bol tento materiál zavedený vo svete spodnej bielizne. Možnosť produkcie elastických materiálov spôsobila revolúciu v dizajnoch a modeloch určených pre ženy. Odvtedy neprestala inovovať a vytvárať nové technológie s cieľom podporovať a zlepšovať životy žien. V roku 1955 sa stala prvou značkou, ktorá sa odvážila spomenúť spodnú bielizeň v televíznej reklamnej kampani.

 

 

 

BACK TO TOP