______________________________________________________________________________________________________________________________________________
Nedostali ste potvrdzujúci e-mail?
Po vytvorení každej internetovej objednávky z nášho e-shopu dostanete obratom potvrdzujúci e-mail na e-mailovú adresu, ktorú ste zadali v objednávke. V prípade ak takýto e-mail neobdržíte, skontrolujte či ste e-mail zadali správne, skontrolujte si schránku – potvrdzujúci e-mail môže byť v SPAM. Ak e-mail nemáte, obráťte sa na nás na t.č. 0917 560 372 a Vašu objednávku ihneď vybavíme.
Nedostali ste faktúru po vytvorení objednávky s voľbou platba bankovým prevodom?
Vygenerovanie a zaslanie faktúry sa môže mierne oneskoriť, odporúčame počkať, a v prípade ak Vám nebude faktúra doručená, obráťte sa na nás na t.č. 0917 560 372 a Vašu objednávku ihneď vybavíme.
Veľkosť o ktorú máte záujem je vypredaná.
Tovar pravidelne dopĺňame, no môže sa stať, že je momentálne vypredaný. Kontaktujte nás ak nenájdete svoju veľkosť/farbu, budeme Vás informovať o termíne naskladnenia.
Tovar mi nesadol, potrebujem ho vymeniť.
Ak si objednáte veľkosť, ktorá Vám nesadla, tovar je možné vymeniť. Tovar na výmenu musí byť vrátený nepoškodený, nenosený, kompletný a v pôvodnom obale. Prosím, vyplňte formulár pre vrátenie, výmenu alebo reklamáciu tovaru s popisom tovaru, ktorý vraciate (formulár bol odoslaný spolu s potvrdením objednávky) a zašlite e-mailom na info@e-bielizen.sk. Tento formulár už nie je potrebné vytlačiť a vkladať do zásielky. Ak si prajete formulár vypísať ručne, môžete, výber je na vás. Postupujte podľa inštrukcií v časti „Vrátenie tovaru/výmena tovaru/reklamácia“ TU. Bližšie informácie nájdete tiež v našich Všeobecných obchodných podmienkach v bode 9.
Tovar mi nesadol, potrebujem ho vrátiť.
Zakúpený tovar je možné vrátiť do 14 dní odo dňa prevzatia tovaru zákazníkom. Tovar musí byť vrátený nepoškodený, nenosený, kompletný a v pôvodnom obale. Prosím, vyplňte formulár pre vrátenie, výmenu alebo reklamáciu tovaru s popisom tovaru, ktorý vraciate (formulár bol odoslaný spolu s potvrdením objednávky) a zašlite e-mailom na info@e-bielizen.sk. Tento formulár už nie je potrebné vytlačiť a vkladať do zásielky. Ak si prajete formulár vypísať ručne, môžete, výber je na vás. Postupujte podľa inštrukcií v časti „Vrátenie tovaru/výmena tovaru/reklamácia“ TU. Bližšie informácie nájdete tiež v našich Všeobecných obchodných podmienkach v bode 9.
Tovar prišiel poškodený, potrebujem ho vrátiť prípadne vymeniť.
Ponúkame len kvalitný značkový tovar, avšak môže sa vyskytnúť prípad, že v zásielke sa objaví poškodený tovar ku ktorému mohlo prísť počas prepravy alebo priamo z výroby. Každú zásielku vizuálne kontrolujeme, aby sme takýmto prípadom zamedzili. Ak Vám aj napriek tomu bude doručený poškodený tovar, vyplňte formulár pre vrátenie, výmenu alebo reklamáciu tovaru s popisom tovaru, ktorý vraciate (formulár bol odoslaný spolu s potvrdením objednávky) a zašlite e-mailom na info@e-bielizen.sk. Tento formulár už nie je potrebné vytlačiť a vkladať do zásielky. Ak si prajete formulár vypísať ručne, môžete, výber je na vás. Postupujte podľa inštrukcií v časti „Vrátenie tovaru/výmena tovaru/reklamácia“ TU. Bližšie informácie nájdete tiež v našich Všeobecných obchodných podmienkach v bode 9. Prepravné náklady vám budú v prípade poškodeného tovaru samozrejme nami preplatené.
Striktné hygienické a technické normy:
§ Tovar nesmie byť nosený
§ Nejaví známky použitia
§ Nevypraný, chemicky nečistený
§ Neznečistený
§ Pôvodný stav
§ Nie je poškodený
§ Kompletný, pôvodný a nezničený obal tovaru, štítky, visačky, vešiak
Aké sú ceny poštovného?
- Ceny poštovného stanovujeme podľa sadzobníka našich prepravcov, balné neúčtujeme. Ceny poštovného si môžete zistiť v časti „Poštovné a balné, sadzby poštovného“ TU, alebo v našich obchodných podmienkach, bod 8.
Nie som si istá/-ý správnou veľkosťou.
Každá značka má rôzne rozdiely v strihoch, ktoré zohľadňuje vo svojej tabuľke veľkostí. Tabuľku veľkostí pre konkrétnu značku nájdete TU. V prípade, ak si nie ste istá výslednou veľkosťou, kontaktujte nás na t.č. 0917 560 372, veľmi ochotne a radi Vám pomôžeme, nakoľko tovar dôverne poznáme a máme s ním dlhoročné skúsenosti.
Kedy mi bude objednaný tovar dodaný?
Objednaný tovar, ktorý sa na sklade nachádza, sa k vám dostane do 3-7 pracovných dní od obdržania platby za objednávku. V prípade, ak si prajete doručiť tovar prednostne, skôr, prosím, vložte túto informáciu do poznámky. Následne sa s Vami skontaktujeme a dohodneme sa na presnom termíne dodania.